Alla inlägg under september 2014

Av Anna Peras - 3 september 2014 16:15

Måste nog inse att det kan vara sista terminen min äldsta son tävlings simmar, om nu inte ett under händer och han blir helt såld på det!
Han är så duktig och det känns hemskt, men vill ändå inte tvinga han om han inte känner i hjärtat att det är detta han vill. Lite "tvång" har det ju funnits från ens sida, så mycket som det behövs för att se att han gillar det och fortsatt! Men igår sa han att när de kommer börja simma fler dagar i veckan så vill han sluta...
Ja vad ska man säga...

Av Anna Peras - 3 september 2014 13:46

Ja vad fasen ska man säga när ens barn berättar att deras pappa basunerar ut att han sovit hos henne de 4 veckor de varit hos mig! Vad har våra barn med det att göra?
Och att pappa även sagt att han kommer berätta när han ska flytta!
Vad är det för j*vla idiot jag har barn med?!
Jag trodde han lärt sig sin läxa sen förra gången men nu är det fanimej värre! Våra barn är äldre och förstår mer vad som händer!
Han verkar tro att man kan göra hur som helst fastän man har barn!
Våra barn har jag satt främst jämt, flyttat till det område vi bor i för deras skull, så inte de skulle behöva rivas upp från sina kompisar mm!
Vart har han egentligen tänkt att flytta, till henne på Hisingen, eller hur! Kommer inte på fråga, hon har inga barn så då ska väl hon flytta in hos dom inte fan ska man riva upp barnen!
Fattar inte vad han är för en jävla idiot...
Alla mina onda aningar besannas mer och mer... Fan fan fan

Presentation

Livets hårda skola:-)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards