Direktlänk till inlägg 20 september 2014

Vad är det för fel på folk...

Av Anna Peras - 20 september 2014 14:30

ja berätta för mig vad det är för fel på folk som måste involvera barn i sina förhållanden så sjukt tidigt?!
Klarar man inte av att göra saker själv med sina barn?
Klarar man inte av att bara njuta och vara kär när man inte har barnen?!
Jag har en vän som träffade sin tjej i över 1 år innan de blandade in barnen! 1 år, de njöt av varandra och ville vara så säkra man kan bli innan man blandar in det viktigaste man har i livet, barnen!
Så vad fan är det för fel på folk som efter 5 veckor känner sig tvungna att bli en del av barns liv?!
Hade det bara varit 2 vuxna så är det ju inga problem, kör på men va fan hur är man funtad som människa när man inte värdesätter sina barn högre än så?!
Eller hur är man funtad som den nya kvinnan när man måste vara med då barnen är hemma? Att inte ha ryggrad och insikten att hålla sig undan då?!
Är det bristen av kunskap eller bara en ständig jakt att få bekräftelse på ens nya förhållande?!
Använd inte barnen! Ni har säkert ett underbart förhållande men ge fan i att blanda in barnen!
Å det lät så fint när det berättades om hur den nya kvinnan var mån om barnen och att allt skulle gå lugnt till väga, my ace att det gör! Nä den nya kvinnan är inte lik mig på några sätt som du hävdade, för jag skulle aldrig sjunka så lågt....
Du kommer garanterat finnas kvar i resten av mitt liv men jag kort aldrig förlåta ert beteende och heller aldrig glömma hur fan ni gjort i början!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Peras - 6 oktober 2016 17:14


Nä det syns inte utanpå hur tufft det är att lyckas ta sig upp, ta sig till jobbet, ta på sig uniformen och le åt sina kollegor... Det är en kamp att hålla sig så man inte ramlar över kanten igen... jag har haft tur denna gång, jag har en chef som s...

Av Anna Peras - 30 maj 2016 11:14


Idag bad jag chefen dra åt helvete.. Bra, nja fast kändes nödvändigt för stunden. Fick ett meddelande strax efter där han bad mig ringa han igen. Gjorde det och förklarade att för mig är det bra nu, orkar inte ge mer när vi bara får skit. Att få höra...

Av Anna Peras - 29 maj 2016 10:19


Japp dagen är här, dagen då vi mammor ska bli uppmärksammade och firade för att vi är just mammor. Vissa tycker det är kommersiellt skitsnack, andra gillar det. Jag gillar dagen, även om jag anser att det är viktigare att bli uppmärksammad andra daga...

Av Anna Peras - 27 maj 2016 22:30


Vi genomgår massvis av förändringar på jobbet, vi är upprörda, inte för ex schema ändring utan hur de gör det och hur de behandlar oss... En chef gapade i korridoren härom veckan: ni är inte värda den lön ni får för arbetet ni gör... Idag har jag ar...

Av Anna Peras - 26 maj 2016 19:30


Idag var det dags för läkarbesök på handkirurgen, senaste gången jag var där är väl 6-7 år sedan. Är ju opererad *2 i vardera hand för karpaltunnel syndrom, den sista operationen kapades nerver för att jag skulle bli av med smärtan. Nu har sockerdri...

Presentation

Livets hårda skola:-)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards