Alla inlägg den 20 september 2014

Av Anna Peras - 20 september 2014 14:30

ja berätta för mig vad det är för fel på folk som måste involvera barn i sina förhållanden så sjukt tidigt?!
Klarar man inte av att göra saker själv med sina barn?
Klarar man inte av att bara njuta och vara kär när man inte har barnen?!
Jag har en vän som träffade sin tjej i över 1 år innan de blandade in barnen! 1 år, de njöt av varandra och ville vara så säkra man kan bli innan man blandar in det viktigaste man har i livet, barnen!
Så vad fan är det för fel på folk som efter 5 veckor känner sig tvungna att bli en del av barns liv?!
Hade det bara varit 2 vuxna så är det ju inga problem, kör på men va fan hur är man funtad som människa när man inte värdesätter sina barn högre än så?!
Eller hur är man funtad som den nya kvinnan när man måste vara med då barnen är hemma? Att inte ha ryggrad och insikten att hålla sig undan då?!
Är det bristen av kunskap eller bara en ständig jakt att få bekräftelse på ens nya förhållande?!
Använd inte barnen! Ni har säkert ett underbart förhållande men ge fan i att blanda in barnen!
Å det lät så fint när det berättades om hur den nya kvinnan var mån om barnen och att allt skulle gå lugnt till väga, my ace att det gör! Nä den nya kvinnan är inte lik mig på några sätt som du hävdade, för jag skulle aldrig sjunka så lågt....
Du kommer garanterat finnas kvar i resten av mitt liv men jag kort aldrig förlåta ert beteende och heller aldrig glömma hur fan ni gjort i början!!!

Presentation

Livets hårda skola:-)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards