Alla inlägg under november 2014

Av Anna Peras - 7 november 2014 13:34

ja har inte skrivit på ett tag, haft mycket att stå i med det mesta!
Men nu kommer något jag inte trodde jag skulle skriva, några som jag svartmålat extremt hårt har ställt upp för mig! Några som jag försökt sen i somras skapa en ny relation med för barnens skull har kommit till min undsättning!
Ja jag har svartmålat mina föräldrar och det är väl inget som ändrats där för allt jag skrivit är ju från min sida och upplevt från min sida! Sen så är inte jag skuldfri precis som jag skrivit innan, man är 2 som träter!
Men sen i somras så har jag iaf försökt skapa en ny relation till dom! De var med till Gotland, en neutral plats som blev väldigt bra! Sen var de ner nu på höstlovet och bjöd med mig och barnen till the reef i Danmark som present för Oskar! Jätte kul var det!
Å nu ställer de upp igen trots att de garanterat kännt sig uthängda! Men som man säger, i nöden prövas vännen!
Får rikta ett stort tack till min mor och far!
Känns som om det vänder nu, turen kommer tillbaka...

Presentation

Livets hårda skola:-)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards