Direktlänk till inlägg 24 maj 2016

Nytt kapitel...

Av Anna Peras - 24 maj 2016 13:23

Japp nu är det ett nytt kapitel i livet, iaf försök till det. Har ofta blottat mig offentligt med det som händer i mitt liv, detta på gott och ont, jag har inget att dölja så därför har det känts rätt att outa sig. I många av fallen är det ett skrikande behov av att få någon slags bekräftelse över att det jag gör (menar inte att outa sig) är rätt, ett skrik efter att få stöttning och reflektioner i vardagens bekymmer...
Att vara ensam/stark har både sina fördelar och nackdelar vill jag lova.
Kan inte lova att jag inte kommer skriva inlägg som blottar mig totalt men jag gör ett försök.
Jag vet att jag gör rätt med de 2 som betyder mest i mitt liv, kommer alltid strida för dem och sätta dem först

Peace and Love friends

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Peras - 6 oktober 2016 17:14


Nä det syns inte utanpå hur tufft det är att lyckas ta sig upp, ta sig till jobbet, ta på sig uniformen och le åt sina kollegor... Det är en kamp att hålla sig så man inte ramlar över kanten igen... jag har haft tur denna gång, jag har en chef som s...

Av Anna Peras - 30 maj 2016 11:14


Idag bad jag chefen dra åt helvete.. Bra, nja fast kändes nödvändigt för stunden. Fick ett meddelande strax efter där han bad mig ringa han igen. Gjorde det och förklarade att för mig är det bra nu, orkar inte ge mer när vi bara får skit. Att få höra...

Av Anna Peras - 29 maj 2016 10:19


Japp dagen är här, dagen då vi mammor ska bli uppmärksammade och firade för att vi är just mammor. Vissa tycker det är kommersiellt skitsnack, andra gillar det. Jag gillar dagen, även om jag anser att det är viktigare att bli uppmärksammad andra daga...

Av Anna Peras - 27 maj 2016 22:30


Vi genomgår massvis av förändringar på jobbet, vi är upprörda, inte för ex schema ändring utan hur de gör det och hur de behandlar oss... En chef gapade i korridoren härom veckan: ni är inte värda den lön ni får för arbetet ni gör... Idag har jag ar...

Av Anna Peras - 26 maj 2016 19:30


Idag var det dags för läkarbesök på handkirurgen, senaste gången jag var där är väl 6-7 år sedan. Är ju opererad *2 i vardera hand för karpaltunnel syndrom, den sista operationen kapades nerver för att jag skulle bli av med smärtan. Nu har sockerdri...

Presentation

Livets hårda skola:-)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards