Alla inlägg under juli 2012

Av Anna Peras - 27 juli 2012 08:36

Dagen är här, om några timmar påbörjar jag min semester med en liten bilresa till Sveriges metropol, Falun :-)
Börjar bli lagomt trött på ägg till frukost och fötterna behöver vila:-)
Men jag har bara 7 kg kvar till min målvikt och det ska jag lösa under hösten:-)
Önskar er en härlig sommar:-)
Tjingeling

Av Anna Peras - 24 juli 2012 08:52

Snart snart så får jag åka upp till mina terrorister och ha en efterlängtad semester:-)
Då börjar sommaren, för jag har beställt den!!!
Tjingeling

Av Anna Peras - 21 juli 2012 07:31

Sista helgen innan semestern och så 1 veckas jobb på vanliga arbetet med så klart... Ja ja det blir bra pengar i kassan iaf:-)
Har ni några tips på stopp vi ska göra på resan nästa år?! Skriv kommentarer, vill visa mina barn Sverige och olika platser:-)
Får hoppas det inte blir alltför mycket mygg iaf:-)
Önskar er en trevlig helg!!!
Tjingeling

Av Anna Peras - 18 juli 2012 09:45

Så skönt nu är det inte många dagar kvar till semester, 8 dagar kvar på vanliga jobbet och 24 timmar kvar på extra jobb:-)
Har ju fått mysa bredvid mina älsklingar 3 nätter nu, underbart!
Det är tur man har så bra relation med sin exman!!!
Många förundras över hur vi bra relation vi har, kan bara säga att 1 års terapi efter separation, insikt i sitt eget agerande och god vänskap har gjort detta!
Vi kommer vara del i varandras liv för alltid (med tanke på våra underbara barn) så då måste man göra det bästa av situationen!
Mitt tips till alla som separerar, ta hjälp av terapi, inse att ni behöver lösa och avsluta er relation för att kunna skapa en ny sund relation!
Försök vara tacksamma för det ni faktiskt haft!
Tjingeling

Av Anna Peras - 16 juli 2012 09:07

oj oj vad tiden går, har 2 veckor kvar att arbeta till årets semester. Så skönt att få vara ledig...

Ska försöka hitta en karta som jag kan rita upp vår rutt nästa år.

Har fått in några tips och ett av dom blir valsafari uppe i Narvik  


Har i helgen offentligt konfronterat min mor och detta blev inte uppskattat...

Jag försöker lära mina barn att man ska stå för det man gjort och även efter reflektion kunna be om ursäkt för sitt agerande...

Jag blev upplärd så men har inte så ofta fått uppleva det från mina föräldrar, men som tur är så försöker jag själv visa mina barn att även jag kan göra fel och att jag är kapabel att reflektera över mitt agerande och se hur det kan såra andra! Det är viktigt att lära barn det men ännu viktigare att visa för dem att vi lever som lär!!!


Ska försöka skriva lite oftare....

Tjingeling

Presentation

Livets hårda skola:-)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards