Alla inlägg under augusti 2013

Av Anna Peras - 29 augusti 2013 20:50

Tänk att man kan vara så ego så att man tänker helt på sitt att få sitt eget behov tillgodo sett istället för att glädja sitt barnbarn...
M väntar fortfarande på sitt paket från sin mormor och morfar, men istället för att skicka det till honom så måste han vänta till nästa gång de ses!!!
Ja men visst, ni kan åka till Stockholm lite då och då för att bo på hotell, ta er ner till Göteborg nästa gång, bo p hotell så får ni självklart träffa era barnbarn! Visa att ni vill träffa dom och bevisa att ni inte kommer försöka fylla dom med er skit och era upplevelser! Det räcker väl med de anteckningar som skrivs om er "sanning" som ska prackas på barnen i rätt ålder!!!
Nä upp till bevis nu!

Av Anna Peras - 22 augusti 2013 12:29

Det blev cykel till jobbet ca 30 min
Rodd 10 min
Biceps & triceps övningar
80 situps på boll
20 sneda situps på vardera sida
10 min löpbandet
Känner mig duktig:-D

Av Anna Peras - 22 augusti 2013 07:19

Den 22/7 började jag jobba igen och satte mig själv på 0 alkohol för att se över mina rutiner efter semestern, fanns det något sug? Måste jag ha ölen till maten mm...
Svaret är näpp, klarar mig galant utan men det är fortfarande gott till helgen:-D
Första veckan så gick jag till jobbet 3 dagar och tränade 2 dagar, bra mjukstart på mitt nya liv...
På lördagen den 3/9 firade jag 11 månaders rökfrihet med!
Veckan efter började med fastedag ( 3 mål med 0.1% kvarg + frukt) cyklade och tränade!
Dag 2 cykla till och från jobb (ca 30min) + tränade, samma dag 4 och dag 5! Dag 3 hade jag vila och gick bara in på morgonen ( ca 1,15 min)!
Vecka 3:
Mån: cykel, rodd 10 min, rygg och bröst övn samt 60 situps på boll!
Tis: cykel, rodd 10 min, axlar och ben övn samt 60 situps på boll!
Ons: vila promenix till jobbet
Tors: cykla, rodd 10 min, biceps & triceps övn samt 60 situps på boll
Fre: cykel, rodd 10 min, biceps & triceps övn samt 60 situps på boll!
Vila lör och sön
Denna veckan:
Må: cykel, 10 min rodd, rygg och bröst övn samt 80 situps på boll och 20 st sido situps på vardera sida
Tis: cykel, rodd, axlar och ben samt 80 situps och 20 sido! Samt 25 min gång med nya bungypump stavar:)
Ons: vila, promenix till jobbet!
Tors: än så länge kaffe...;-)

Presentation

Livets hårda skola:-)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards