Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Anna Peras - 17 juni 2012 09:43

då har jag precis pussat och vinkat av de finaste killarna i världen, de är nu på väg till underbara Dalarna med mormor och morfar.

Är väldigt glad och tacksam för mina föräldrar som vill umgås så mycket som möjligt med sina barnbarn och som ändrar om i sina scheman så mycket det går för att hjälpa till, det är guldvärt. Trots att min far hade en hjärnblödning i februari och mor har problem med rygg och hjärta så kör dom med glädje ner 46 mil för att hämta sina barnbarn! Brukar kalla mina päron för reservdelsparet då de har så mycket olika krämpor 

Skickade med pengar så när de kommer upp ska de åka och köpa en studsmatta med nät att ha i stugan, trodde aldrig att vi skulle få det men tänk så fel man kan ha  mor är extremt rädd för att de ska skada sig och visst de kommer de säkert att göra men det kan dom ju lika gärna göra när de klättrar i träd mm...

Hur mycket jag än älskar att vara med mina barn och hur mycket jag än kommer sakna dom så måste jag säga att det ska bli skönt att få andas ett tag, få koppla bort tanken på att hinna till skola/fritids, diverse träningar mm. Nu kan jag fokusera på min träning... Egoistiskt, tja säkerligen men fan det är bra att vara ifrån varandra så man får längta lite...

Fast denna gång så är det bara fram till torsdag, sen ses vi igen för då ska jag upp och fira riktig midsommar med Leksands dräkt och hela paketet 

Nä ut och arbeta, bara 8 timmar och 8 min kvar på detta pass     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Livets hårda skola:-)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards