Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Anna Peras - 8 juni 2012 08:24

jaha då är man på jobbet och på väg till Varberg!Lyckades bli ovän med min minsting på väg till skolan!Helt och hållet mitt fel pga stress, så nu har man dåligt samvete!Hann iaf prata med han och be om ursäkt, samt förklara att det bara var mittfel...gaghhh... Varför kan jag inte bara bita mig i tungan, andas när det blir så här...Det är nog som mor säger att det är nu det "riktiga" jobbet som mamma börjar...Gråa hår börja jag få den dagen de föddes men nu bara exploderar det...;-)Ha en underbar fredag!!!

Av Anna Peras - 8 juni 2012 05:48

Ja gomorgon, då sitter jag med min kopp kaffe och väntar på att väcka min minsting! Min stora vakna ungefär samtidigt som mig idag (05.30)...Igår tog jag med mig 4 killar hem från skolan och när minstingen hade judo sen så promenerajag och min stora runt och lämnade kompisar:-)När den minsta sen kom hem fick han ett vansinnes utbrott för han skulle duscha...suck!Slutade med en tvångsdusch och totalt pisse blött golv!Ja ja nu lite om resan som kommer bli av med husbil! Dag 1 åker vi från Göteborg och till Västerviks området sover där och tar oss sen via ostkusten upp i Sverige:-)Tips mottages gärna!Nu ska här kokas ägg och väckas barn:-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Livets hårda skola:-)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards