Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Anna Peras - 16 juni 2012 11:23

ja då är det lördag igen och veckan har varit full med aktiviteter.

På onsdagen var jag och gjorde min 3:e MR, hade pratat med sjukvården innan om vilken apparat det skulle vara och de lovade mig "munken" och inte röret, men såklart så var det röret. Lite lätt panik men det avhjälptes med stesolid rakt in i armen, 45 min senare kan jag klampa ut ifrån Sahlgrenska efter att ha lovat dom att leda cykeln till jobbet.

Inga problem tyckte jag fast nhär jag sen skulle börja gå med cykeln så tyckte jag att den lutade väldigt mycket...

Ringde upp planeraren på jobbet och sa att jag var på väg men att jag fick lov att gå, inga problem alls bara att cykeln är sne...

Hon ringer tillbaka till mig efter 5 min och säger att nej du Anna inte kan du jobba, det låter som du dratt i dig 3 flaskor vin, hon skulle skicka bilansvarig för att köra mig hem men det kändes bara löjligt. Pratade även med chefen som skrattade gött åt mig och sen kom barnens pappa och hämtade mig. Tyckte alla var ganska löjliga för jag hörde ju minsann att jag lät helt vanligt....

När jag väl kom hem så la jag mig på soffan och sov till 13.30 och var helt väck när jag vaknade... Har iaf lyckats bjuda en stor del av folk i min närhet på ett gott skratt.... Aldrig mer stesolid....

På torsdagen var det dgas för skolavslutning för mina terrorister, helt underbart med sång och rektorer som bjöd på sig själva genom att istället för att ha ett tråkigt rektors tal så gjorde de om en låt och showade till den 

Efteråt åt vi lunch och firade sen med glass, sommarlovet är här och nu väntar 9 veckors ledigt för terroristerna (lite + ska man ha med skilda föräldrar;-)

Igår var det åter arbete och jag gick för första gången in, 1 mil tog ca 1,5 timme...

När jag sen slutade så blev det lite strul för barnen skulle sova hos mig då deras pappa skulle jobba, så minstingen följde med han in och cyklade sedan medans jag gick hem....mys...

Så då till principer som bryts, ja jag har varit emot att skaffa mobil till vår äldsta då jag är rädd för rånrisk, mognad mm men i torsdags så skaffade jag ett barnabbonnemang åt han och fick då en mobil med gratis... Vi får testa och se hur det går, hoppas det är rätt beslutat iaf 

Nä nu får jag fortsätta arbeta, har bara 6 timmar och 20 min kavr på detta 12 timmars pass.....  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Livets hårda skola:-)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards