Alla inlägg den 26 maj 2016

Av Anna Peras - 26 maj 2016 19:30

Idag var det dags för läkarbesök på handkirurgen, senaste gången jag var där är väl 6-7 år sedan. Är ju opererad *2 i vardera hand för karpaltunnel syndrom, den sista operationen kapades nerver för att jag skulle bli av med smärtan.
Nu har sockerdricks känslan kommit tillbaka, stickande/huggande smärta kommer från och till i handleden (höger sida) samt stelhet (ungefär som när man varit ute i kylan länge och ska sedan knäppa upp byxorna) som ger mig problem i vissa lägen.
Det är inte samma som de andra gångerna för då var det knivskarp smärta dygnet runt men något knas är det...
Nu blir det neuroundersökning med elstötar, prover på sköldkörteln och reumatiskt...
Ja ja det är bra att få koll på vad det kan vara iaf.
Efter besöket började jag cykla mot jobbet men får samtal halvvägs dit att jag kan vara ledig resten av dagen??
Blir en konstig cykel väg hem men härlig.
Sen bidde de en tur ut till min underbara vän i Bollebygd, kaffe, glass, sol och snack?? är tacksam att hon kommit in i mitt liv
Nu blir det att färga bort de gråa och sen sängen

Presentation

Livets hårda skola:-)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards