Direktlänk till inlägg 22 augusti 2013

Nytt liv...;-)

Av Anna Peras - 22 augusti 2013 07:19

Den 22/7 började jag jobba igen och satte mig själv på 0 alkohol för att se över mina rutiner efter semestern, fanns det något sug? Måste jag ha ölen till maten mm...
Svaret är näpp, klarar mig galant utan men det är fortfarande gott till helgen:-D
Första veckan så gick jag till jobbet 3 dagar och tränade 2 dagar, bra mjukstart på mitt nya liv...
På lördagen den 3/9 firade jag 11 månaders rökfrihet med!
Veckan efter började med fastedag ( 3 mål med 0.1% kvarg + frukt) cyklade och tränade!
Dag 2 cykla till och från jobb (ca 30min) + tränade, samma dag 4 och dag 5! Dag 3 hade jag vila och gick bara in på morgonen ( ca 1,15 min)!
Vecka 3:
Mån: cykel, rodd 10 min, rygg och bröst övn samt 60 situps på boll!
Tis: cykel, rodd 10 min, axlar och ben övn samt 60 situps på boll!
Ons: vila promenix till jobbet
Tors: cykla, rodd 10 min, biceps & triceps övn samt 60 situps på boll
Fre: cykel, rodd 10 min, biceps & triceps övn samt 60 situps på boll!
Vila lör och sön
Denna veckan:
Må: cykel, 10 min rodd, rygg och bröst övn samt 80 situps på boll och 20 st sido situps på vardera sida
Tis: cykel, rodd, axlar och ben samt 80 situps och 20 sido! Samt 25 min gång med nya bungypump stavar:)
Ons: vila, promenix till jobbet!
Tors: än så länge kaffe...;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Peras - 6 oktober 2016 17:14


Nä det syns inte utanpå hur tufft det är att lyckas ta sig upp, ta sig till jobbet, ta på sig uniformen och le åt sina kollegor... Det är en kamp att hålla sig så man inte ramlar över kanten igen... jag har haft tur denna gång, jag har en chef som s...

Av Anna Peras - 30 maj 2016 11:14


Idag bad jag chefen dra åt helvete.. Bra, nja fast kändes nödvändigt för stunden. Fick ett meddelande strax efter där han bad mig ringa han igen. Gjorde det och förklarade att för mig är det bra nu, orkar inte ge mer när vi bara får skit. Att få höra...

Av Anna Peras - 29 maj 2016 10:19


Japp dagen är här, dagen då vi mammor ska bli uppmärksammade och firade för att vi är just mammor. Vissa tycker det är kommersiellt skitsnack, andra gillar det. Jag gillar dagen, även om jag anser att det är viktigare att bli uppmärksammad andra daga...

Av Anna Peras - 27 maj 2016 22:30


Vi genomgår massvis av förändringar på jobbet, vi är upprörda, inte för ex schema ändring utan hur de gör det och hur de behandlar oss... En chef gapade i korridoren härom veckan: ni är inte värda den lön ni får för arbetet ni gör... Idag har jag ar...

Av Anna Peras - 26 maj 2016 19:30


Idag var det dags för läkarbesök på handkirurgen, senaste gången jag var där är väl 6-7 år sedan. Är ju opererad *2 i vardera hand för karpaltunnel syndrom, den sista operationen kapades nerver för att jag skulle bli av med smärtan. Nu har sockerdri...

Presentation

Livets hårda skola:-)

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards